21.07.2014 12:00 Age: 5 yrs

Firma Kneipp wyrόżniona znakiem GREEN BRAND Germany 2013/2014


Firma Kneipp z Würzburga została wyrόżniona przez niezależną organizację GREEN BRANDS za wzorcową postawę w zakresie ochrony środowiska i klimatu.

 

Würzburg, 10.10.2013 r. – wczoraj w ramach ceremonii w firmie Kneipp, Dyrektor Zarządzający Dietmar J. Salein oraz odpowiedzialny za działania związane z długofalowością firmy Sascha Landgraf, odebrali z rąk Norberta Luxa, Chief Operating Officer organizacji GREEN BRANDS, certyfikat „GREEN BRAND Germany 2013/2014“. Znak GREEN BRANDS przyznawany jest wszystkim markom, ktόre produkują w sposόb przyjazny środowisku, podejmują działania w celu zachowania siedlisk naturalnych i w dużej mierze zobowiązują się do utrzymywania rόwnowagi w naturze i długofalowości.

 

 

Procedura prowadząca do wyrόżnienia jest wyjątkowa na skalę światową i składa się z trzech etapόw. Na szczegόlną uwagę zasługuje proces wyboru: firmy nie mogą same zgłaszać swojej kandydatury do postępowania weryfikującego, tylko muszą zostać nominowane. Nominacja bazuje na reprezentatywnej ankiecie przeprowadzonej wśrόd mieszkańców Niemiec przez przedsiębiorstwo Ipsos, specjalizujące się w badaniach rynkowych; ankieta wykazała, że firma Kneipp uchodzi już wśrόd konsumentów za markę kojarzoną z długofalowością.  W następnym etapie firma Kneipp została poddana obszernym procesom kontrolnym, nad ktόrymi czuwał  Naukowy Instytut Długofalowości SERI, i z brawurą zdała wszystkie testy. W ostatnim etapie dziesięcioosobowe jury potwierdziło wyrόżnienie tego międzynarodowego znaku jakości.  

 

 

Kneipp uznaje tę nagrodę za potwierdzenie i dalszą zachętę do podążania obraną drogą. Dietmar J. Salein: „Nazwa Kneipp jest dla nas zobowiązaniem. Jako pionierzy w działaniach ekologicznych i długofalowych cieszymy się bardzo z wyrόżnienia jako GREEN BRAND. Wszyscy żyjemy z naturą i z natury. Jeżeli my wszyscy, z całych sił nie wstawimy się za jej zachowaniem, wόwczas sami sobie odbierzemy naturalne środowisko życia. Dlatego chcemy małymi krokami wiele osiągnąć, a możemy to zrobić tylko wspόlnie!”   

 

 

Temat długofalowości w firmie Kneipp nie jest nowy, ponieważ od zawsze związany był z holistyczną filozofią Sebastiana Kneippa, ktόra z kolei jest podstawą działań przedsiębiorstwa od momentu jego powstania. Ochrona środowiska, długofalowość, surowce biologiczne oraz wspieranie projektόw społecznych są więc ugruntowanymi parametrami filozofii przedsiębiorstwa, co ponownie potwierdza aktualne odznaczenie jako GREEN BRAND. Firma Kneipp osiągnęła wybitne wyniki w zakresie systemów zarządzania środowiskowego, odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa oraz celu przedsiębiorstwa. W zakresie emisji, zużycia energii i strategii dotyczącej odpadόw rόwnież wypadła wyjątkowo dobrze.

 

 

Zgodnie z myślą przewodnią „Kneipp działa. Naturalnie!” Kneipp oferuje wysokowartościowe produkty do kąpieli, pielęgnacji ciała i kosmetyki naturalne oraz produkty lecznicze i suplementy diety na bazie natury. Kompetencja w leczeniu zasobami natury, doświadczenie farmaceutyczne, najnowsze procesy produkcyjne, staranne kontrole naukowe i badania skuteczności gwarantują sprawdzoną od trzech generacji jakość produktόw Kneipp. Grupa Kneipp działa na świecie w sile ok. 420 pracownikόw i jest w 100% spόłką PAUL HARTMANN AG, Heidenheim.


© 2019 Kneipp. Wszelkie prawa zastrzeżone.