Ruch to zdrowie

Ruch ma decydujące znaczenie, kiedy chcemy schudnąć. Wstajecie rano z łóżka, wchodzicie na wagę i złościcie się, że mamcie kilka o kilogramów za dużo? Czujecie się wtedy niemrawo, bez energii, zbyt ociężali?

Można to zmienić. Na początku musicie się trochę zdyscyplinować, lecz z każdym dniem jest już coraz łatwiej. Rano załóżcie swoje sportowe obuwie i biegajcie lub skaczcie w miejscu przez 5-10 minut. Albo biegajcie po schodach w dół  i w górę. Poczujcie ruch w całym swoim ciele, a z pewnością samopoczucie po wysiłku będzie lepsze.  

Rozpocznijcie indywidualny i regularny program treningowy

Nie musicie zostać profesjonalnymi sportowcami, wystarczy wpleść regularny ruch w swój dzień powszedni.

Codzienny dłuższy spacer jest już wystarczający. Jeżeli chcecie zacząć od razu konkretnie, najlepszym ruchem będzie nordic walking, powolny jogging, jazda na rowerze lub pływanie.

Podczas uprawiania tych sportów ciało buduje masę mięśniową, która z kolei zapewnia nam spalanie kalorii nawet w czasie regeneracji. Już wkrótce zauważycie, że ruch naprawdę może sprawiać frajdę.

 

Wskazówka dla leniwych: spróbujcie jeden lub dwa razy w ciągu dnia wybrać się na krzepki spacer. Zobaczycie, jak sam ten ruch pozytywnie wpłynie na nastrój i figurę.

 

Ustalcie sobie program zrzucenia wagi na conajmniej 8 tygodni. W ten sposób organizm będzie miał wystarczająco dużo czasu, aby przestawić się na redukowanie dostarczanej energii i zwiększenie dawki ruchu. I tak tydzień w tydzień zauważycie utratę wagi i postępy w realizacji programu.

 

Życzymy sukcesów i powodzenia!

 

Wskazówki: Jak efektywnie schudnąć ?

 

 

© 2019 Kneipp. Wszelkie prawa zastrzeżone.