Badania naukowe

 

Naszym nadrzędnym celem jest stworzenie naturalnych, skutecznych produktόw do pielęgnacji ciała, przy uwzględnieniu długofalowości, i wprowadzenie ich na rynek. Wzmacniamy przez to naszą jedyną w swoim rodzaju pozycję „Skuteczne & Naturalne”. Cel ten osiągamy po pierwsze  stosując tylko takie substancje czynne, ktόrych efekty działania są dostatecznie naukowo opisane i sprawdzone. Po drugie sprawdzamy działanie naszych produktόw kosmetycznych prowadząc obszerne badania naukowe z niezależnymi partnerami.

 

Do naszych partnerόw w ramach badań należą zarόwno uniwersytety, jak np. Klinika Uniwersytecka w Würzburgu, jak i centra badawcze, jak np. psyrecon research & consulting, Instytut Psychologii Stosowanej spόłka z o.o. z Wuppertal.

 

Poprzez interakcję z niezależnymi partnerami kooperacyjnymi możemy ukierunkowanie zbadać rόżne parametry dotyczące działania i tolerancji skόrnej produktόw kosmetycznych. Mamy możliwość sensownego połączenia wielu metod naukowych w celu badania naszych produktόw do pielęgnacji ciała.

 

Dzięki analizie naszych produktόw za pomocą rόżnych metod testowych, jesteśmy w stanie uwzględnić całe spektrum działania produktόw i surowcόw. Dlatego nasza wiedza dotycząca działania bazuje na badaniach in vivo (na probantach, ochotnikach) i in vitro (na komόrkach). Analiza może dotyczyć zarόwno pojedynczych komponentόw produktu, jak i gotowego produktu.

 

Badania in-vivo z kolei przeprowadzane są jako badania podczas używania produktu (Home-In-Use Test) oraz jako badania doświadczalne na probantach (pomiary fizjologiczne skόry). Przyjęte w firmie Kneipp postępowanie dotyczące sprawdzania skuteczności produktόw daleko wykracza poza wymaganą normę i wyrόżnia firmę Kneipp spośrόd wielu innych producentόw kosmetykόw.

 

 

 

© 2017 Kneipp. Wszelkie prawa zastrzeżone.